• חדשות והשקות >> סדרת המעושנים של סטארקיסט Smoked Select Fillet זוכה בתואר "מוצר השנה" לשנת 2013

  • סדרת המעושנים של סטארקיסט Smoked Select Fillet זוכה בתואר "מוצר השנה" לשנת 2013

    המותג טונה סטארקיסט, מותג הטונה המוביל בישראל, זכה בימים אלה בתואר מוצר השנה פרס החדשנות 2013 בקטגוריית מוצרים לאירוח עם סדרת"Smoked Select Fillet"  - נתחי פילה מעושנים.
    זוהי השנה השלישית ברציפות שמוצרים מבית סטארקיסט  נבחרים על ידי הצרכנים הישראליים כחדשניים בתחומם וזוכים בפרס המכובד.


    בשנה האחרונה נכנס לראשונה המותג טונה סטארקיסט לשוק מוצרי הפרמיום עם השקת סדרת הגורמה Smoked Select Fillet - הכוללת ארבעה מוצרים של נתחי פילה מעושנים: פילה סלמון, פילה הרינג, פילה מקרל ופילה טונה.

    המוצרים המובחרים, העושים שימוש בנתח המשובח ביותר של הדג, ה"פילה", עוברים תהליך עישון טבעי המעניק לנתח את טעמו העשיר והייחודי ומבוססים על שמן קנולה, הנחשב כבעל הרכב מצוין של חומצות שומן: הוא דומה בהרכבו לשמן הזית, אינו מכיל כולסטרול ושומני טראנס ומכיל כמות משמעותית של חומצות שומן אומגה 3.

    המוצרים בסדרה תובלו בפלפל שחור ומלח הגרוסים גס, על מנת להעצים את חווית הטעם.
    סדרת מוצרי Smoked Select Fillet משדרת יוקרה באריזות אלגנטיות שחורות, מתאימה במיוחד לאירוח או כשי למארחים.


    דגנית אשד-פרישקו, מנהלת השיווק של סטארקיסט: " אנו גאים על הבחירה בטונה סטארקיסט למוצר השנה זו השנה השלישית ברציפות. נכנסנו לתהליך הפיתוח עם הבנה שהקהל הישראלי מאד אוהב לארח ולהתארח – בחגים, ערבי שישי, וארוחות בראנצ' בשבת בבוקר. זיהינו שיש צורך במוצר לאירוח, שיהיה טעים, יוקרתי ובריא. סדרת ה- Smoked Select Fillet, סדרת הגורמה החדשה של טונה סטארקיסט, נותנת מענה בדיוק לצורך הזה.

    אנחנו מודים לצרכנים שאהבו את המוצרים בסדרה, והעניקו לנו את הזכייה בפרס הזה מתוך הערכה לחדשנויות שאנו מפתחים עבורם".

    המותג טונה סטארקיסט זכה ב 2012 בתואר "מוצר השנה" עם סדרת המוצרים החדשה – סטארקיסט 99 קלוריות בקטגוריה "ארוחות על הדרך" ובשנת 2011 זכתה בתואר הסדרת טונה סטארקיסט 5% מופחתת שומן בטעמים טבעי, עשבי תיבול ופלפל-לימון.


    על פרס החדשנות "מוצר השנה":

    כבר יותר מ-25 שנים, שפרסי מוצר השנה למוצרים ולשירותים החדשניים ביותר מוענקים בעולם ב-28 מדינות: ארצות הברית, בריטניה, צרפת, איטליה, ספרד, גרמניה, יוון, קנדה, ברזיל, דרום אפריקה, הודו, אוסטרליה ועוד....

    המנהלים המקבלים מדי שנה את פרסי מוצר השנה על הבמות בניו יורק, לונדון, פריז ותל אביב, משתייכים לנבחרת בינלאומית של מקצוענים, שהביאו לשוק שבו הם פועלים חדשנות פורצת דרך, שצרכנים רוצים ומעדיפים.


    בחירת המוצרים הזוכים נעשית בתהליך מורכב. בכל שנה, בכל מדינה המשתתפת בתחרות, מתבקש מדגם ענק של צרכנים לחוות דעתו על מגוון רחב של מוצרים ושירותים חדשניים במגוון תחומים. הצרכנים מדרגים את המוצרים והשירותים על פי מידת האטרקטיביות שלהם, ועל פי רמת שביעות הרצון שלהם מהשימוש בהם.


    המוצר או השירות שקיבל את הציון המשוקלל הגבוה ביותר בכל קטגוריה, מוכתר כ"מוצר השנה" בתחומו.
    בשנת 2013 התבצע מחקר הצרכנים על ידי חברת המחקר  TNS טלגאל, ובמסגרתו העניקו יותר מ – 2,000 צרכנים ישראליים את פרסי מוצר השנה ל-39 מוצרים.

     

  • הצג הכל
up לכל סרטוני סטארקיסט
חיפוש חופשי באתר
search