• חדשות והשקות >> טונה סטארקיסט יוצאת בקמפיין חדש

  • טונה סטארקיסט יוצאת בקמפיין חדש

    הצצה ראשונה לקמפיין טלוויזיה ראשון מסוגו
    החבובות קוקו התרנגול ומומו הפרה בתכנית בישול 
    שתומכת בנושא הפחתת בשר ועוף בתפריט
    ומבשלים שלל מנות טעימות עם טונה סטארקיסט
    חלבון איכותי, חיוני, בריא וקל לעיכול


    חברת סטארקיסט טונה משיקה קמפיין חדש בטלוויזיה ובדיגיטל אשר לראשונה בברייק הפרסומות המסחרי מתייחס באופן ישיר לטרנד הבריאות והתזונה העולמי שכולל הפחתה משמעותית באכילת בשר אדום או עוף ומציע במקומם לעשות שימוש בטונה כחומר גלם איכותי לבישול 

    על הקמפיין הופקד משרד הפרסום y&r ישראל, משרד הדיגיטל Qdigital, זהו נדבך נוסף באסטרטגיה השיווקית של המותג אשר מקדם את השימוש בטונה גם בבישול ואפייה. 

    2 הפרזנטורים של הקמפיין הן דמויות בסגנון ה"חבובות", קוקו התרנגול (בקולו של ג'קי מנחם מהאח הגדול) ומומו הפרה (בקולו של הקומיקאי אודי קגן), שמככבות בפורמט תכנית בישול משלהן אשר מציגה שפע מתכונים למנות טונה טעימות, מזינות ופשוטות עם טונה סטארקיסט לדוגמא פשטידות, פסטה, ממולאים, קציצות טונה אפויות ועוד.

    כדי לתמוך בשימוש בטונה לבישול מושק בימים אלה למדפים גם העיצוב החדש של מגוון מוצרי טונה סטארקיסט וחושף את הצרכן למגוון רחב ומפתיע של מוצרים ופתרונות לארוחה  משביעה, בריאה ומגוונת. על האריזות החדשות מופיעים צילומי מתכונים טעימים וקלים להכנה, והפניה לאתר האינטרנט של החברה, שם יוכלו הצרכנים לפגוש למעלה מ-100 מתכונים ידידותיים שישדרגו את הארוחות הביתיות.

    לדברי דגנית אשד-פרישקו, מנהלת השיווק של החברה, מטרת הקמפיין היא לחשוף את הצרכנים לאפשרויות הגלומות בדג מקופסה כחומר גלם לבישול שהוא חלבון מלא ואיכותי. "הסרטון עם הפרזנטורים המפתיעים לצד עיצוב האריזות החדש מציג לצרכן נקודת מבט חדשה והשראה לחשוב מחוץ לקופסה ולשלב את הטונה בכל מתכון, כולל מנות חמות אך מהירות וקלות להכנה, ביניהן: מנות ראשונות, מנות עיקריות, מנות דיאטטיות ועוד"
    עוד הוסיפה אשד-פרישקו,  "המהלך שאנו מובילים מתכתב עם הטרנדים האחרונים, ואולי המשמעותיים ביותר, בזירת המזון בשנים האחרונות: הראשון, הוא הטרנד הקולינרי, שהפך את הצרכן הישראלי לבשלן חובב המאמץ בשמחה רעיונות, שיטות בישול וחומרי גלם חדשים.
    השני, הוא מגמת הפחתת צריכת הבשר מסיבות בריאותיות, אקולוגיות ואתיות. הצרכנים מחפשים תחליפים טעימים ובריאים ודג הטונה הוא אופציה רלוונטית במיוחד עבורם״. 

    גיא בר, מנכ״ל משותף במשרד הפרסום  Y&R Israelאשר הגו את המהלך: "בעולם בו הפרסומות
    הפכו לשקופות עבור הצופים בבית, חייבים לדעת לייצר תוכן יוצא דופן שמצליח להעביר את ערכי המותג בדרך בולטת, מבדרת וזכירה. מומו וקוקו הם דוגמא מצוינת לבניית שפה נרחבת שיכולה לעבוד בכל פלטפורמה. אנחנו גאים להיות שותפים למהלך ייחודי כל-כך שמקדם את המותג סטארקיסט בדרך כה שונה".

  • הצג הכל
up לכל סרטוני סטארקיסט
חיפוש חופשי באתר
search