• חדשות והשקות >> חברת סטארקיסט במהלך שיווקי חדש

  • חברת סטארקיסט במהלך שיווקי חדש

    חברת סטארקיסט פודור בע"מ, יצרנית הטונה הגדולה בישראל, משיקה מהלך שיווקי אסטרטגי, במסגרתו עיצוב מחדש למגוון המוצרים והמארזים הרחב ושפה פרסומית חדשה, בהשקעה כוללת של 3 מיליון ש״ח. 
    מדובר בתהליך שנמשך קרוב לשנתיים, והוא נדבך נוסף באסטרטגיה השיווקית של המותג.
    על עיצוב האריזות ועדכון הלוגו הופקד סטודיו ברוך נאה ואת האסטרטגיה החדשה מוביל משרד הפרסום אליקים ושות׳.
    העיצוב החדש של האריזות תומך בהרחבת השימוש בטונה לבישול וחושף את הצרכן למגוון רחב ומפתיע של מוצרים ופתרונות לארוחה טעימה ומזינה. על האריזות החדשות יופיעו צילומי מתכונים טעימים וקלים להכנה, שהוכנו ע״י שף המלווה את המהלך כולו. בין המתכונים: פשטידות, פסטה, ממולאים, קציצות טונה אפויות ועוד. 
    על גבי האריזות מופיעה הפנייה לאתר האינטרנט של החברה, שם יוכלו הצרכנים לפגוש כ-100 מתכונים ידידותיים ומפתיעים שישדרגו את הארוחות הביתיות.
    בנוסף, מובלטת על גבי האריזות החדשות עובדה חשובה (ומפתיעה – עבור רבים מהצרכנים): שכל מוצרי סטארקיסט אינם מכילים כלל חומרים משמרים, זאת באמצעות סמליל אדום חדש ובולט בחזית האריזות.
    לדברי דגנית אשד-פרישקו, מנהלת השיווק של החברה, מטרת המהלך השיווקי רחב היריעה, היא לחשוף את הצרכנים לאפשרויות הגלומות בדג מקופסה, כחומר גלם שהוא חלבון מלא ואיכותי במיוחד. "אנו שואפים לספק לצרכן את ההשראה ״לחשוב מחוץ לקופסה״, ולשלב את הטונה בכל מתכון, כולל מנות חמות אך מהירות וקלות להכנה, ביניהן: מנות ראשונות, מנות עיקריות, מנות דיאטטיות ועוד". עוד מוסיפה אשד-פרישקו כי "המהלך שאנו מובילים מתכתב עם הטרנדים האחרונים, ואולי המשמעותיים ביותר, בזירת המזון בשנים האחרונות: 
    הראשון, הוא הטרנד הקולינרי, שהפך את הצרכן הישראלי לבשלן חובב המאמץ בשמחה רעיונות, שיטות בישול וחומרי גלם חדשים.
    השני, הוא מגמת הפחתת צריכת הבשר מסיבות בריאותיות, אקולוגיות ואתיות. הצרכנים מחפשים תחליפים טעימים ובריאים ודג הטונה הוא אופציה רלוונטית במיוחד עבורם״
    בימים הקרובים, תושק השפה הפרסומית החדשה של סטארקיסט בקמפיין טלוויזיה ודיגיטל חדש, הכולל סרטונים בהם משולבים מתכונים לבישול המבוססים על דג הטונה.


  • הצג הכל
up לכל סרטוני סטארקיסט
חיפוש חופשי באתר
search