• חדשות והשקות >> סיכום מחקר מעמד המותג טונה סטארקיסט

  • סיכום מחקר מעמד המותג טונה סטארקיסט

    חברתMarket Watch  בבעלותו של אבינעם ברוג ביצעה עבור חברת טונה סטארקיסט מחקר מקיף לבחינת מעמד המותג בסוף חודש דצמבר .

     

    הסקר התבצע על פלטפורמת האינטרנט, מקרב פאנל משתתפים אינטרנטי המכיל למעלה מ-120,000 חברים רשומים בפריסה ארצית (שם הפאנל – Ipanel).

    במסגרת המחקר נשאלו המרואיינים הן את השאלות שנועדו לבחון את נושא הסקר ("שאלות הליבה") והן מספר שאלות סוציו-דמוגרפיות לפי הפירוט הבא: מין, גיל, הכנסה, השכלה, נטייה דתית ואזור מגורים ("שאלות רקע"). שיטת איסוף הנתונים בסקרים באינטרנט – היא דיווח עצמי (self-administered).

     

    הסקר התבצע בתאריך 17.12.12 והסתיים בתאריך 18.12.12. במסגרת הסקר נדגמו 310 גברים ונשים בגילאי 18+ ומעלה אשר קונים טונה/אוכלים טונה.

     

    פירוט ממצאי המחקר:

    ·         המודעות הבלתי נעזרת לטונה סטארקיסט TOM – השם הראשון שעולה בראשם כאשר הם נשאלים על חברות המייצרות טונה בקופסאות שימורים היא 67% ובפער ניכר מהמתחרים.

    ·         סה"כ המודעות הנעזרת לטונה סטארקיסט (סכימה של TOM + אילו עוד מותגים אתה מכיר) היא 79% ובפער ניכר מהמתחרים.

    ·         מודעות נעזרת למותג היא 99%.

    ·         82% מהנשאלים הצהירו כי הם קונים או אוכלים טונה סטארקיסט, מתוכם 60% קונים בעיקר טונה סטארקיסט.

    ·         62% הצהירו כי טונה סטארקיסט הוא המותג העדיף עליהם.

    ·         בקרב צרכני טונה שמכירים את המותג אך לא צרכו אותו בחודש האחרון, 91% יהיו מוכנים לשקול לקנות אותו בעתיד.

    ·         טונה סטארקיסט קיבלה ציון ממוצע של 8.65 על סולם שבו הציון 10 משמעו חברה מצויינת והציון 1 משמעו חברה גרועה.

    ·         84% מקרב הצרכנים או אלו שיהיו מוכנים לצרוך בעתיד ימליצו לחברים על טונה סטארקיסט.

    ·         בשלב זה של הסקר הוצגו בפני הנשאלים רשימה של מותגי הטונה המובילים בשוק לצד רשימה של פרמטרים תדמיתיים. הנשאלים נתבקשו לסמן את כל המותגים שמתאים להגדרה. להלן פירוט הציונים שקיבל המותג טונה סטארקיסט:                                                                                                         

    o       יש לה מוצרים טעימים מ-80%.

    o       יש לה מוצרים שמתאימים לאורח חיים בריא ב-66%.

    o       יש לה מוצרים איכותיים ב-77%.

    o       שהיא חברה חדשנית – 37%.

    o       יש לה מוצרים ששווה לשלם עליהם קצת יותר- 54%.

    o       יש למוצריה מרקם טוב יותר – 70%.

    o       יש לה מגוון רב של טעמים – 60%.

    o       יש לה מוצרים שנמכרים במחיר משתלם – 37%.

    o       חברה גדולה ומבוססת – 77%.

    o       מומחית בתחומה - 76%.

    o       טונה שאני רגיל אליה – 76%.

     

     

                                                                                                              א.ברוג                                                                                                                       

                                                                                                             אבינעם ברג                                                 

                                                                                        נשיא Market Watch

  • הצג הכל
up לכל סרטוני סטארקיסט
חיפוש חופשי באתר
search